На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року.
Гарантійний ремонт товару
Згідно статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-який дефект, товар може бути обміняний або повернутий в магазин тільки в 2х наступних випадках:
- - якщо дефект взагалі не може бути усунутий
- - якщо після усунення дефект заново виникає, і його повторне усунення займає більше 14-ти днів.
Порядок дій покупця при виявленні дефекту:
- надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника (список сервісних центрів можна подивитися нижче.)
- сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок
- можливі 3 варіанти укладення:
- Про те, що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється і товар не можна обміняти або повернути
- Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту - в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт
- Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту - в цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру і іншими документами в магазин, і магазин або міняє товар на інший такий же або повертає покупцеві гроші
Обмін і повернення товару
Згідно статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- - присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)
- - товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інші пренадлженості товару в незмінному вигляді
- - товар не був у використанні.
У випадку з мобільними телефонами це значить, що з телефону не було скоєно дзвінків (крім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (фотографування, SMS і т.д.). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, по якому сервісний центр і визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.
Порядок дій покупця при бажанні обміняти або повернути товар належної якості:
- Надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника (список сервісних центрів можна подивитися нижче.)
- Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.
- В тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону, товар може бути представлений в магазин для обміну або повернення
Яка роль сервісного обслуговування?
У будь-якому випадку, перед тим, як заявити в магазин про своє бажання обміняти або повернути товар, покупцеві необхідно звернутися в офіційний сервісний центр (список сервісних центрів можна подивитися нижче.). Роль сервісного центру полягає в тому, щоб визначити:
- - чи має товар дефекти
- - переборні дефекти
- - переборні чи дефекти протягом 14 днів
- - чи був товар у використанні
Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку.
Інтернет-магазин "Mobile store" проводить обмін і повернення грошей за куплені товари в строгій відповідності з Законом.